Panel Klienta > Baza wiedzy/FAQ > Domeny


Cesja domeny (e-cesja), zmiana Abonenta domeny
W celu dokonania cesji domeny (zmiany abonenta domeny), w pierwszej kolejności należy...
Dlaczego termin płatności za przedłużenie domen upływa 7 dni przed końcem ich ważności?
Staramy się utrzymać jak najniższe ceny domen dla naszych Klientów. W związku z tym, w...
Jak dodać domenę do konta? (DirectAdmin)
Aby podpiąć domenę należy: 1) Dodać ją w panelu DirectAdmin (Konfiguracja konta ->...
Jak dodać subdomenę do konta DirectAdmin
W panelu DirectAdmin subdomenę można dodać na dwa sposoby:1. Dodanie subdomeny jako subdomeny...
Jak przetransferować domenę od innego rejestratora
Domenę mogą Państwo przetransferować korzystając z takiej opcji w Panelu...
Opłaciłem domenę, otrzymałem fakturę, w panelu jest jednak nadal widoczna jako nieopłacona?
Z przyczyn technicznych domeny rejestrowane są w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty na...
Weryfikacja domen globalnych
Od początku 2014 roku weszły w życie zmiany związane z nową polityką ICANN w stosunku do...
Wydanie kodu AuthInfo (domeny zarejestrowane u Partnera Consulting Service)
Od 25.10.2018 następuje zmiana zasad wydawania kodów AuthInfo przez Rejestratora...
Zmiana danych Abonenta domeny
Jak dokonać zmiany danych Abonenta?W celu dokonania zmiany danych Abonenta (w NASK i innych...

Powered by WHMCompleteSolution