Zmiana danych Abonenta domeny

Jak dokonać zmiany danych Abonenta?
W celu dokonania zmiany danych Abonenta (w NASK i innych rejestrach globalnych) należy wypełnić formularz dostępny tutaj.
Formularz musi być wypełniony i opieczętowany przez Abonenta oraz przesłany bezpośrednio do rejestratora domen, z którego usług korzystamy, w formie skanu e-mailem na adres: cesje@consultingservice.pl lub faksem na nr +48 22 853 88 85.
Dla zmian typu: zmiana adresu, zmiana numeru telefonu, zmiana autoryzowanego adresu e-mail prośbę o zmianę można wysłać z aktualnie przypisanego do konta adresu e-mail, bez załączania żadnych dokumentów.

O czym należy pamiętać, wypełniając wniosek o zmianę danych Abonenta?
- wniosek należy wypełnić czytelnie, najlepiej drukowanymi literami,
- należy podać numer CSA Abonenta (numer ten można uzyskać kontaktując się z BOK smallservers.pl),
- wniosek ten można wypełnić jedynie w przypadku jeżeli nie zmienia się podmiot, a jedynie dane Abonenta; jeżeli zmienia się numer NIP firmy należy wypełnić wniosek cesji domeny i utworzyć nowe konto dla strony przejmującej.

Do wniosku należy załączyć:
- dla osoby fizycznej - kopię obu stron dowodu tożsamości zawierającą dane niezbędne do weryfikacji Abonenta*;
- dla firm - kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej/KRS/umowy spółki w zależności od rodzaju prowadzonej działalności.

* Ochrona danych osobowych a zmiana danych Abonenta nazwy domeny:  
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku zmiany danych Abonenta nazwy domeny - osoby fizycznej, nie należy przesyłać kopii całego dowodu osobistego. Dane niezbędne do dokonania zmiany danych/cesji, które powinny być widoczne, to:
- imię i nazwisko, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego, adres zameldowania.
Dane, które należy zamazać:
- wizerunek (zdjęcie), nazwisko rodowe, imiona rodziców, miejsce urodzenia, kolor oczu oraz wzrost.

Utworzono na podstawie wytycznych rejestratora domen.
  • 38 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Jak dodać domenę do konta? (DirectAdmin)

Aby podpiąć domenę należy: 1) Dodać ją w panelu DirectAdmin (Konfiguracja konta ->...

Opłaciłem domenę, otrzymałem fakturę, w panelu jest jednak nadal widoczna jako nieopłacona?

Z przyczyn technicznych domeny rejestrowane są w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty na naszym...

Dlaczego termin płatności za przedłużenie domen upływa 7 dni przed końcem ich ważności?

Staramy się utrzymać jak najniższe ceny domen dla naszych Klientów. W związku z tym, w...

Weryfikacja domen globalnych

Od początku 2014 roku weszły w życie zmiany związane z nową polityką ICANN w stosunku do...

Powered by WHMCompleteSolution