Dlaczego nie ma pomocy telefonicznej?

Staramy się utrzymywać jak najniższe ceny naszych usług. Dlatego w cenę usług nie są wliczone koszty obsługi telefonicznej, z której większość użytkowników i tak nie korzysta.

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń e-mailem lub przez utworzenie nowego zgłoszenia przez Panel Klienta. Większość odpowiedzi udzielamy do 48 godzin w dni robocze. 
Jeżeli jednak chcą Państwo przekazać wiadomość telefonicznie - prosimy o pozostawienie nagrania pod numerem automatycznego systemu głosowego czynnego 24 godziny na dobę. Państwa wiadomość zostanie przekazana bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta, gdzie zostanie przetworzona zgodnie z kolejnością otrzymania. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail zarejestrowany do danej usługi. 

Z góry dziękujemy za zrozumienie.
  • 41 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne artykuły

Kiedy otrzymam odpowiedź na moje pytanie?

Odpowiedzi udzielane są w kolejności otrzymania. Staramy się udzielać odpowiedzi w możliwie...

Mój serwer/strona nie działa, co robić?

Wszystkie serwery w naszej sieci są monitorowane przez całą dobę. W razie niedostępności...

Jak odzyskac haslo

1. Hasło do Panelu Klienta https://www.smallservers.pl/konto/ można zresetować samodzielnie na...

Powered by WHMCompleteSolution